torsdag den 23. september 2010

INKED

Photobucket

Elsker at kigge på billeder af tattoveringer, og har efterhånden gemt mange på min computer :-) jeg er begyndt at kigge på hvad den næste skal være, og som I kan se på collagen, er der mange af de samme ting der går igen. Nemlig skrift, fugle og fjer. Er vildt imponeret over fjeren på fingeren, synes den er så flot! Tror det næste enten bliver fugl eller fjer, da jeg i forvejen har skrift. Hvad siger I læsere til tattoveringer? Og har I selv nogle?

4 kommentarer:

  1. Jeg skal også have bestilt en tid til tatovøren meget snart!!

    har du linket til billedet af den lyshåret pige med skrift-tatoveringen ved nakken?

    SvarSlet
  2. Jeg har to jeg fik lavet i mine meget unge dage og det fortryder jeg meget i dag.
    Især trendy ting bør man ikke få tatoveret..

    Men omvendt synes jeg jo at tatoveringer er vildt flotte og dekorative.
    Man skal bare passe på med meget små tatoveringer og på fingre og lignende, da de tit flyder ud efter nogle år så det kommer til at se snavset ud...
    Jeg skal i hvert fald ikke have flere, det er lidt for permanent for mig :)
    Men jeg kan godt lide mange af de ovenstående.

    /Mia M
    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  3. De er super flotte! Ö

    x sofie-walther.blogspot.com

    SvarSlet
  4. En enkelt diskret tatovering kan være super nice, hvis man vælger rigtigt. Syntes tatoveringer ser bedst ud på fingrene eller på siden af ryggen :)

    SvarSlet