tirsdag den 14. september 2010

WINTER JACKET


Nu melder vintertiden sig snart, så det er på tide at begynde jagten på vinterjakken. Sidste år brugte jeg kun min læderjakke m. pelsvest, og det var altså liiidt for koldt ;-) Så i år må jeg få mig en ordentlig jakke, og gerne en der er lidt lang i det, så man ikke fryser. Problemet er bare, at jeg har så svært ved at finde nogle jakker/frakker jeg kan lide, og sådan har det været i flere år nu. Jeg ved ikke hvad det er, er bare mere glad for korte jakker. Men her er i hvert fald nogle bud! Man kunne jo egentlig også bare købe sig et par kapper, som jeg også har med foroven, og bruge den udover sin korte læderjakke. Det kunne i hvert fald være en mulighed :-) Nu vil jeg lave lektier og nyde resten af tirsdagen.

1: Weekday. 2: Acne. 3: Weekday. 4: Monki. 5: Weekday. 6: Weekday. 7: Weekday. 8: Topshop 

4 kommentarer:

  1. Virkelig nogle fine jakker du har udvalgt her. Er især vild med den bruge fra Topshop (har selv overvejet den!) og så også 4, 5 og 6 :D

    Alle ville være gode!

    SvarSlet
  2. kan man købe weekday på nettet? :)

    SvarSlet
  3. lineandree: hahah ja nemlig :D

    pernille: nej,desværre. ville være fedt :)

    SvarSlet
  4. Deb fra Topshop er klart min farvorit, men magler en sort vinter jakke, synes faktisk nummer 6 fra Weekday en ret fin mulighed.

    Simone // http://simonehwga.blogspot.com/

    SvarSlet