mandag den 25. oktober 2010

DAGENS 2510

Sidder lige nu sammen med min lillesøster og hygger med frugt og bueno. Hun er i praktik i Odense i denne uge og bor derfor hos mig. Det er super hyggeligt. Derfor får i også et "rigtig" dagens! ;-) Hvor har det bare været efterårsagtigt i dag, derfor var det skønt med en varm cardigan! 
Jeg glæder mig til Onsdag( for der kommer ude og hjemme) haha, ej jeg glæder mig fordi det er min fødselsdag og skal fejres af min dejlige familie :-) Jeg vil forresten gerne undskylde stilheden på bloggen den sidste uges tid, vi er nu helt tilbage. Det er af personlige årsager at vi ikke har haft tid. Håber i har overlevet ;-) Rigtig god aften.
-Trine

Cardigan og T-shirt; gina tricot  Bukser; bik bok  Sko; vagabond  Bælte; topshop  Smykker; fashionology, glitter 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar