torsdag den 28. oktober 2010

DAGENS 281010


Nyder virkelig dagene i Odense, det er så dejligt at komme lidt væk fra det hele. Lige nu hygger jeg med Trine og hendes søster, vi er så forspiste! Vi har været ude at spise i aften, og min bror var også med. Det var skide hyggeligt :-) Er jo i brobygning herovre på universitetet, og det er faktisk rigtig spændende. Kunne jeg i hvert fald godt overveje, ved bare ikke om det skal være i Odense eller Århus. Men det må jeg jo se til den tid. Skal hjem i morgen, men ville faktisk hellere blive herovre ;-)
God torsdag aften!

Tee: Weekday (trines). Bukser: MTWTFSS. Sko: Vagabond.

6 kommentarer:

  1. Hvad kunne du tænke dig at læse?

    Mvh Tine

    SvarSlet
  2. Hvor er du smuk Tanja

    SvarSlet
  3. Tine: var i brobygning på international virksomhedskommunikation m. 1 fremmedsprog og kommunikation. jeg synes det var meget spændende, så kunne godt overveje at læse det. ellers interesserer jeg mig også meget for psykologi. og så elsker jeg også mode, så det er et svært valg ;-)

    Anonym:
    årh tak :) hvor er du sød!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. haha, det går bare godt det her. jeg ville egentligt bare høre om det er længe siden du har købt dine bukser?

    SvarSlet