torsdag den 28. oktober 2010

FØDSELSDAGS OUTFIT


Igår var det min fødselsdag og jeg blev fejret af min dejlige familie. Senere kom Tanja hjem til mig, hun er i Odense i den her uge i brobygning, det er SÅ dejligt!! Jeg fik en Nokia E72 af mine forældre og søskende og er allerede vildt glad for den, havde virkelig brug for en ny mobil. Udover den fik jeg en rigtig fed maxikjole af Tanja fra Monki, har den på i dag og skal nok lige få taget et billede med den på senere. Nu vil jeg hygge videre med hende ;-)
-Trine

Bukser; gina tricot  Skjorte; vila  Sko; vagabond  Bælte; h&m  Smykker; mors gamle, glitter, fashionology

8 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen i går!!
    - Hvorfor nævnte du ikke det? ;)

    Hyggeligt lige at snakke med dig.

    Amalie

    SvarSlet
  2. Tillykke! Og super lækre bukser :-)

    SvarSlet
  3. wow nogle fine bukser og ligeså fin skjorte

    //Trine

    SvarSlet
  4. Tillykke med i går! Er helt vild med outfittet. Specielt dine bukser er super lækre :-)

    SvarSlet
  5. Er vild med skjorten... Tror du stdig de har den i Vila, eller er den gammel?

    Simone

    SvarSlet
  6. Mange tak :-)

    Amalie; haha, det ved jeg ikke, tænkte ikke lige over det, men synes også det var hyggeligt lige at snakke med dig :-)

    Simone; skjorten er fra sidste år mener jeg, men måske prøv på trendsales ;-)

    SvarSlet
  7. Super fin blog i har fået sammen :-D
    Har selv lige købt de mørke røde bukser - dejligt at se hvordan andre styler dem hehe
    (God inspiration)

    /Rikke/Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  8. Tusind tak, Rikke :-) De er bare super fede, glad for at kunne inspirere!
    -Trine

    SvarSlet