mandag den 11. oktober 2010

I LOVE TOPSHOP!



Mit første indlæg på den nye blog :-) det er helt underligt, men spændende. Har glædet mig til det i længe da der bare skulle ske noget nyt. Elsker Topshop og kunne tænke mig alle disse ting ;-) Har fødselsdag i den her måned så vil ønske mig noget derfra. Øverst på listen står bukserne, de to første strikbluser og kjolen! Lækre, lækre sager!! Har forresten haft en fantastisk dejlig weekend med Tanja i Odense. Vi tog nogle billeder lørdag aften og vil ligge et par stykker ind :-) God aften!
-Trine

2 kommentarer:

  1. Lækre items - og tillykke med den nye fælles blog.

    Jeg overvejer selv at ændre blognavn i blogger på samme måde som I har gjort, men jeg tænkte på noget mht. andre der har haft den gamle webadresse på deres linkliste - den adresse kan vel ikke bruges mere eller hvad? Ved I noget om det?

    /Mia M
    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  2. good stuff =) Check out our new HotPicks Contest on http://www.stylight.com/Hotpicks/! Get your own Escapulario Charm Bracelet and win a trip to Paris!

    SvarSlet