søndag den 17. oktober 2010

LÆKKERT BYT!

For nogle uger siden købte jeg en grå sweater fra Gina Tricot som desværre gik ud af form allerede efter første vask. Var meget i tvivl om jeg skulle gå ned med den, men da jeg synes jeg handler der en del, gjorde jeg det. Og det var rigtig godt :-) kom til at snakke med chefen og hun var så sød at give mig et tilgodebevis. Tog selvfølgelig et kig rundt i butikken og fandt disse lækre bukser i en flot vinrød farve, det er lidt svært at se på billedet. Synes ikke at nogen af delene kommer til sin ret her. Cardiganen er også bare lækker og den passer jo til alt! Slap med 140 kr hvilket var super dejligt, har nemlig en ret dårlig økonomi pt og har lige fundet ud af at jeg kommer til at betale penge tilbage i skat. Det er så surt :( på trods af det har jeg alligevel haft en god weekend. Det håber jeg også at i har! Sov godt..
-Trine

7 kommentarer:

  1. Hvor meget kostede de flotte vinrøde bukser?

    Simone

    SvarSlet
  2. Hej Simone.. De kostede kun 159, de er bare SÅ lækre!!
    -Trine

    SvarSlet
  3. er så viiiild med de bukser-
    og sikke en lækker pris. :-D

    x matinxmidixsoir.blogspot.com - kig forbi.

    SvarSlet
  4. Hej Trine,
    Har også lige købt bukserne, og de er virkelig dejlige :)

    SvarSlet
  5. Anne Louise; Ja det er en virkelig god pris :-)

    Dorthe; hvor godt :-) De er nemlig rigtig dejlige! og det er virkelig en flot farve de har!

    SvarSlet
  6. Ved du om bukserne også fås i sort? :)

    SvarSlet
  7. Hej Johanne :-) det tror jeg desværre ikke, i hvertfald ikke i gina tricot. Men skal ned i byen i dag, så kan prøve at kigge!
    -Trine

    SvarSlet