torsdag den 7. oktober 2010

LOOKING GOOD


Elsker de her smukke billeder af Freja Beha, hun er så smuk her!! Det er Andy fra stylescrapbook.com der har taget dem. Men jeg tager jo til Odense i morgen, og jeg glæder mig virkelig! Vi skal i byen, hygge og grine :-) Det bliver så dejligt at se Trine igen.
Forresten sagde jeg for noget tid siden at der ville ske nogle ændringer på bloggen, og det der sker er, at jeg går sammen med Trine og Line fra Loose braids. Vi skal alle 3 blogge sammen,og tror det bliver rigtig godt! Regner med vi får det ordnet i weekenden :-) håber da I alle stadig vil følge med! Hvad siger I til det?? :-)

3 kommentarer:

  1. Hun er gude smuk!
    Held og lykke med fællesblog..


    www.missewertsennissen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Cool! Læser i forvejen deres blog med stor interesse, så jeg glæder mig da til at se mere fra jer allesammen :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes det lyder som en god ide med en samlet blog. I er super gode hver for sig, så det kan jo ikke andet end at blive fantastisk når i går sammen.
    Good luck

    /:trine

    SvarSlet