mandag den 25. oktober 2010

NEW LIPSTICK

Photobucket

Jeg vil gerne undskylde for den dårlige blogging, men der foregår rigtig meget i mit privatliv lige nu, og det tager altså meget af min tid, mine tanker og mit overskud. Så har ikke følt blogging har været særlig vigtigt for mig, men tror jeg er klar igen. Kan ikke love der bliver så mange indlæg fra min side som der plejer, indtl jeg har fået styr på det hele igen. Håber I bærer over med det, for elsker virkelig at blogge. Der er bare sket så meget.

Nå, men jeg har været i København i weekenden, og købte denne smukke læbestift fra Mac. Den har den smukkeste orange/røde farve, og den får mig til at tænke på sommer i denne kulde ;-) Tager forresten til odense igen i morgen, og det bliver SÅ dejligt at komme væk fra det hele. Skal i brobygning på Universitetet, så det bliver spændende. Måske får jeg tid til at blogge, ellers er nok hjemme igen fredag eller lørdag.
xx Tanja

Læbestiften hedder "Morange" og kostede ca. 140 kr.

1 kommentar:

  1. GUD hvor er den pæn - den klæder dig virkelig godt!! Fremhæver dine blå øjne, helt ekstremt. wauw! :)

    SvarSlet