mandag den 11. oktober 2010

PERFECT!

Jeg er i øjeblikket på jagt efter denne vest fra Divided Exclusive som jo efterhånden ikke er ny mere. Jeg havde bare ikke råd til den da den var i butikkerne hvor den kostede 1200 kr. Nu er den også væk fra hjemmesiden, hvor den ellers var i lang tid  og hvor den jo var sat meget ned, men jeg ventede desværre for længe. Har lige fundet den på trendsales i dag og er igang med at byde, men hvis nogen af jer ligger inde med den og er interesserede i at sælge til en rimelig pris så sig endelig til ;-) Den ville bare passe perfekt ind i min garderobe og redde mange tøjkriser.
-Trine

6 kommentarer:

  1. Hej Trine. Jeg vil gerne sælge min:) Bor også i Odense jo, så vi kunne spare porto. Men hvad vil du give for den?

    Mvh Jane/Shopaholic sisters

    SvarSlet
  2. Er det rigtigt :-) ja, det ville da være dejligt! altså jeg ved at den har været sat helt ned til 300 kr inde på hjemmesiden så vil jo helst ikke give mere, men ved ikke hvad du siger? er som sagt også igang med at byde lidt inde på ts, men vil da hellere handle med dig hvis det er :-)

    SvarSlet
  3. Hej igen Trine:)
    Jeg vil rigtig gerne have 400 for den, da jeg trods alt selv har givet en del for den:) Hvad siger du til det?
    Knus Jane

    SvarSlet
  4. Hej Trine :-) Jeg vil gerne saelge min for 300 incl. porto og saa kan du faa den snarest? :-) Har aldrig brugt min, og mener at der stadig sidder prismaerke paa :-) Hvad siger du?
    Skriv gerne paa min mail: cathrinebohn@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej Trine

    Den er i webshoppen under udsalg / over dele / vis alt - kige på den sidste side!

    Den er der i alle størrelser!

    Det er altid en gopd idé at kigge derinde tidligt om morgenen :)

    Den står til 299 kr.

    SvarSlet
  6. Hej Anna.. Tusind tak for det, hvor er du sød!! :-)

    SvarSlet