lørdag den 6. november 2010

AMAZING MARI




Jeg synes at 17 årige Mari fra Oslo er super inspirerende at se på. Hun formår altid at sætte sit tøj lækkert sammen og så har hun en KÆMPE samling af lækre sko! Misundelig? slet ikke ;-) Hvis i ikke har besøgt hendes blog, så gør det HER. Beklager endnu engang at der er lidt stille herinde, jeg er pt i gang med en eksamen som skal afleveres i næste uge så der er ikke så meget tid, men vil forsøge at blogge så godt som muligt. Lige nu ser jeg bare frem til på tirsdag hvor jeg skal ud at spise med en flok bloggerinder her fra Odense, det skal nok blive super hyggeligt!! :-) God weekend.
-Trine

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun cool!
    Right back at you ang tirsdag ;) Det bliver hyggeligt!

    Amalie

    SvarSlet
  2. Helt sikkert, glæder mig rigtig meget!! :-)

    SvarSlet