søndag den 28. november 2010

BURBERRY VS FRIIS & COMPANY


 




Har altid elsket burberrystøvlen til venstre, den er fantastisk. Gid man havde råd :-( Støvlen fra Friis minder en del om den og så er den meget billigere. Den koster omkring 1100 kr. Synes generelt at friis & company laver mange lækre sko og støvler, måske man skulle ønske sig dette par til jul. Eller et tilskud til dem ;-)
Beklager lige som Tanja, at her er så stille for tiden. For mit vedkommende handler det om at inspirationen bare ikke er der så meget lige nu. Står op klokken 5 om morgenen og kommer hjem kl 16 og så er jeg bare alt for træt til at blogge. Håber at min krop snart vænner sig til det så jeg kan være mere aktiv herinde. Håber også at i stadig vil følge med. Rigtig god søndag.
-Trine


2 kommentarer:

  1. Følger skam stadig med. Men håber lige som de mange andre, at der snart kommer mere aktivitet herinde :)

    Mht. støvlerne så synes jeg de er virkelig fine, MEN jeg er jo meget større fan af Burberry end Friis og Company, men alene af den grund, at Burberry er 'originalen' og Friis' udgave mest af alt minder om en efterligning, for det er hvad den er. Det er jo helt absurd så meget de ligner. Og så bliver jeg altså lidt gal på Buberrys vegne! :)
    Hehe. Men fine er skoene - begge par!

    SvarSlet
  2. Det er godt at høre, der er allerede kommet lidt mere gang i den igen synes jeg :-) det er ikke altid nemt at få tid når ens uddannelse skal prioriteres først, men nu er eksamensopgaven overstået og så er der mere tid igen! Vi kan hurtigt blive enige om at det er den fra Burberry der er flottest, den anden er dog et godt alternativ synes jeg. Og synes heller ikke det er en total kopi. Men smag og behag ;-)

    SvarSlet