onsdag den 10. november 2010

COS JACKETS

Photobucket

Jeg går virkelig og mangler en vinterjakke lige nu, det er jo blevet SÅ koldt! Så næste måned bliver jeg nødt til at finde mig en. Har fundet ud af den bare skal være meget klassisk, i sort selvfølgelig ;-) Den må gerne ligne en blazer jakke, være lidt længere og MEGET varmere. Kan rigtig godt lide den på øverste billede til venstre. Men da vi ikke har COS her i sønderjylland, må jeg nok nøjes med H&M eller noget andet. Har I fundet jeres vinterjakke til i år? Og hvad går I efter?
xx Tanja

4 kommentarer:

  1. omg! totally love them!
    x amber

    SvarSlet
  2. Synes det er så svært at finde en jakke i år.. Intet er lige noget jeg brænder for! men nr 3 øverst er super smuk!! :)

    /C

    SvarSlet
  3. Hopper også på nr. 3 øverst. Den er smuk!

    SvarSlet
  4. Jeg er mest til nummer 4 på nederste række. Er vild med den brune farve og detaljerne :)

    www.lefoxblog.blogspot.com

    SvarSlet