tirsdag den 9. november 2010

DAGENS 0911


Er lige kommet hjem fra en date med seks blogdamer, det var super hyggeligt og de er bare så søde allesammen. Vi havde meget at snakke om, så meget at vi har aftalt at ses igen :-) Dette er hvad jeg havde på i aften og selvom det kun er mig og selvudløseren synes jeg lige i skulle se det. Det er vel bedre end ingenting ;-) Bukserne er lige kommet med posten i dag. Jeg har dem også i en rød/brun farve og dem er jeg rigtig glad for så er overbevist om at jeg også kommer til at bruge dem her meget. De er fra Gina tricot til 159 kr, det er jo sindssygt billigt!
-Trine

Bukser; gina tricot  Skjorte; vintage  Vest; bik bok  Sko; vagabond  Øreringe og ring; h&m 


4 kommentarer:

  1. Så hyggeligt. Glæder mig også til næste gang!

    SvarSlet
  2. Tak for i går, var rigtig hyggeligt, hvad var det nu dine bukser fra GT hed !??
    Håber snart vi ses :)

    SvarSlet
  3. Hej Trine
    Er der strop i bukserne til bælte?

    SvarSlet
  4. Ann-sophie; Ja, det gør jeg bestemt også :D

    Camilla; selv tak, det var super hyggeligt, håber jeg også!! :-) Bukserne hedder " Hanne trousers"

    Anonym; Nej det er der ikke, men man kan snildt have et bælte på alligevel, har jeg næsten hver gang ;-)

    SvarSlet