fredag den 12. november 2010

DAGENS 1211


Jeg ved at mange af jer gerne vil have dagens billeder, er det ikke rigtigt? :-) så jeg prøver virkelig, selvom det kun er med selvudløser mange af gangene. Synes måske det fungerer sådan okay, men lad mig lige vide hvad i synes. I dag har jeg været på cafe med nogle veninder efter at vi havde afleveret eksamen, en skøn følelse som selvfølgelig lige skulle fejres med lidt varm kakao og kage :-) I aften slapper jeg for engang skyld af og i morgen skal jeg til en indflytterfest hos en veninde, det kan kun blive godt ;-) Endnu engang vil jeg lige rose mine nye bukser, de er så lækre! Og sweateren har været guld værd i dag, føj for et møgvejr!
Rigtig god weekend.
-Trine

Bukser og sweater; gina tricot  Sko; vagabond  Smykker; h&m, mors gamle 


2 kommentarer: