tirsdag den 2. november 2010

MAKE-UP

Tror faktisk aldrig jeg har lavet et indlæg med det make-up jeg bruger til hverdag, men her kommer det altså :-) Vil lave nogle korte beskrivelser og anbefalinger om hvert produkt.

Helena Rubinstein mascara; uden tvivl den mascara jeg altid har vendt tilbage til. Har stort set prøvet alle mascara'er inden for Dior og et par stykker fra Lancome, der er dog ingen der slår denne hvis man spørger mig. Den giver en utrolig længde og fylde og så er den eksta sort :-)

maX-factor False Lash Effekt mascara; lever virkelig op til sit navn synes jeg. Når jeg ikke køber Helena Rubinstein eller en af de andre dyre mascaraer, vælger jeg altid denne. Den giver også rigtig lange og meget fyldige vipper. Tror det er den jeg kommer til at købe de næste mange gange, da den er billig og næsten lige så god som Helena Rubinstein's.

Nilens Jord Blush: Ved ikke hvorfor jeg ikke har lukket låget op så i kunne se den, men den er SÅ fin. Den har en rød/brun farve og så er der små stykker guld i den. Kan bedst lide når en blush har en rød/brun farve og ikke er alt for lyserød, synes det ser så unaturligt ud. Denne blush har nummer 701. Det gode ved Nilens Jord produkter er, at de alle er parabenfri og parfumefri.

Loreal true match mineral pudder; En rigtig god pudder som jeg også har vendt tilbage til siden jeg købte den for første gang. Førhen købte jeg altid Youngblood, men da jeg synes den var lidt dyr, prøvede jeg denne. Synes ikke der er den store forskel faktisk. Det eneste er at man skal passe på med at ligge for meget på på en gang, hellere flere lag. Og så er det selvfølgelig vigtigt at man vælger den rigtige farve ;-)

Hvid kohlblyant fra Gosh; En eyeliner som jeg ellers ikke har brugt i en del år, men som jeg er vendt tilbage til for nylig. Synes den åbner øjnene så flot og giver en god kontrast til den sorte streg jeg ligger under øjet. Kan godt lide Gosh da det også er et parfumefri mærke og fordi nogle af pengene går til kræftens bekæmpelse.

Sort kohlblyant fra Lancome; Bruger den dagligt under øjet og synes den holder hele dagen. Fik denne med sammen med en mascara engang, ellers ville jeg ikke have købt den fra dette mærke. Ikke fordi det er et dårligt mærke, men simpelthen pga prisen. Mener at man kan finde mange fine øjenblyanter i andre mærker der koster det halve.

Youngblood pudderbørste; Synes også lige jeg ville anbefale denne LÆKRE børste. Den er utrolig tæt i hårene og ligger et virkelig flot og jævnt lag pudder. Har prøvet andre børster, men vil for altid vænne tilbage til denne. Desuden holder den jo i mange år. Hvis man vasker den med shampoo og balsam engang i mellem holder den endnu længere og bevares blød. Kan godt mærke at min snart skal have en tur, den er ved at blive lidt hård i hårene ;-) Den er lidt dyr, men det er helt sikkert pengene værd!!

-Trine

2 kommentarer:

  1. Hej Trine:) Har du fået Amalie's mail om at mødes? Vil gerne have dig med nemlig. Hun har oprettet en gruppe på facebook, hvor vi er ved at finde ud af tid og sted. Meld dig til den hvis du er int:) Den hedder Odense bloggerinder, ellers skriv lige til mig:)

    Jane/Shopaholic sisters

    SvarSlet
  2. Hej Jane :-) nej det tror jeg faktisk ikke, er det på den her mail? Men jeg går da lige ind på facebook, det lyder super hyggeligt!!
    -Trine

    SvarSlet