onsdag den 3. november 2010

NYE SMYKKER




I går og i dag har jeg haft besøg af min dejlige veninde Marikka. Det var så dejligt at se hende igen, vi er barndomsveninder og har altid været en stor del af hinandens liv, men efter jeg er flyttet ses vi ikke så tit mere da hun bor i Sønderjylland. Så nyder ekstra meget når vi ses!! Igår hyggede vi bare hjemme hos mig og i dag var vi nede i byen og shoppe :-) Fik købt de nederste øreringe fra Gina Tricot, de er simpelthen så flotte. Ringen fik jeg i fødselsdagsgave og den er jeg bare vildt glad for, den er fra h&m. Øreringene øverst er faktisk min mors gamle som jeg blev nødt til at vise jer, de er SÅ smukke. Hun fik dem da hun fyldte 30, men nu har jeg været så heldig at overtage dem ;-)
-Trine

2 kommentarer:

  1. Elsker smykkerne! Så flotte! :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Elsker de øverste øreringe :-)
    xoxo
    http://anewsituation.blogspot.com/

    SvarSlet