tirsdag den 14. december 2010

BEAUTIFUL

Jeg er vild med Forrest & Bob! Jeg synes især deres smukker, undertøj og mange toppe er vildt flotte. Undertøjet er virkelig smukt og sexet på den rigtige måde, og toppene er bare perfekte til sommer. Skal i hvert fald snart ha' bestilt noget derfra. Er helt vild med de to toppe til højre på billedet og deres flotte udskæringer. Jeg får nok ikke så meget tid til bloggen den her uge, for skal til eksamen på mandag + terminsprøver torsdag og fredag. Og skal jo til Odense i weekenden. Glæder mig såååå meget ;-)
- Tanja

3 kommentarer:

  1. EEEEEEELsker den med dyb rygudskæring!!!!! MÅ HAVE!!!

    /C

    http://www.silverpreview.com

    SvarSlet
  2. Kan du muligvis sætte hjemmesiden herind? :)

    SvarSlet
  3. Kunne bruge det hele !! Håber der ligger noget fra Forrest og Bob under mit juletræ i år :-)

    Vi er blevet faste læser på jeres blog
    Tjek vores blog og bliv følger ?
    /Rikke og Ditte
    /Modekolibrien.dk

    SvarSlet