lørdag den 11. december 2010

CRAZY, BUT NICE

Sko fra Nelly.com

Hvis der er noget jeg mangler lige nu, så er det et par høje, lukkede wedges til byen! Det er skide koldt med et par peep toe wedges når det er 10 minusgrader udenfor, brrrr! Så jeg har ønsket mig disse sygt høje wedges fra nelly.com til jul. Synes de er super fede, især detaljen ved hælen. De koster kun 350 kr., så det er jo slet ikke galt. Nå men jeg må videre med alle mine lektier.. Fedt at bruge sin lørdag på dét :-( Håber I har en lidt federe lørdag end mig. 
- Tanja

Billede lånt af: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/ 

3 kommentarer:

  1. they are amazing! wich I had them, I'm looking for wedges like these for a long time now! the detail of the heel just makes it!
    PS I'VE STARTED A NEW BLOG, PLEASE TAKE A LOOK!

    SvarSlet
  2. Hvorhenne inde på hjemmesiden? Synes slet ikke de er til at finde derinde? :)

    SvarSlet