torsdag den 9. december 2010

DAGENS 091210

Så er det torsdag - hvor dejligt! Og skal kun have 3 timer i skolen i morgen, så weekenden er her snart, for mit vedkommende ;-) Meeen weekenden skal bare stå på lektier, desværre. Skal snart til en eksamen, så må hellere forberede mig +  jeg har en masse andre lektier og afleveringer der skal laves. Næste weekend skal tilbringes i Odense hos Trine, og glæder mig som en sindssyg! Bliver så skide sjovt :-) Men nyd jeres torsdag, læsere. Jeg vil gå i gang med lektierne.
- Tanja

Sweatshirt: H&M. Jeans: Cheap Monday. Sko: Vagabond

3 kommentarer:

  1. Det var også det første, jeg tænkte :)
    Vil lige spørge.. Hvordan er de sko til vinteren? Er de ok varme?
    Mangler nemlig et par sko, som kan holde mine fødder varme i det kolde vejr :)

    SvarSlet
  2. tak, hvor er I søde :-)
    jo har tabt mig nogle kilo, men ikke vildt meget.

    Hmm, jeg vil ikke sige det ligefrem er vintersko, men jeg går i dem selvom det måske er lidt koldt ;-) kunne godt bruge nogle med lidt mere varme.

    SvarSlet