mandag den 6. december 2010

FLUFFY FUR

Jeg er, som Trine, stadig vild med pels trenden :-) Jeg gad bare godt have sådan en slags her, ved ikke hvad de hedder? Haha. Men prøvede faktisk en i sort fra Gina Tricot i lørdags, men lignede egentlig bare en gorilla. Så den skal nok ikke være sort, men grå :-) Har fundet en på TS, øverste billede, til kun 500 kr. Så overvejer lidt at ønske mig den til jul. Jeg ligger desværre syg i dag. Øv! Og med hold i nakken. Håber snart på at blive frisk.
- Tanja

pics: trendsales.dk, tumblr.com

7 kommentarer:

  1. Så længere nede på siden at, du har sat en masse billeder ind omkring tøj m.m. fra H&M, tjekkede kommentarerne, prøvede og finde press på hjemmesiden - dog uden held. Kan du muligvis give en mere detaljeret vejvisning? :)

    SvarSlet
  2. kan allerede mærke mit hår bliver elektrisk :D haha, men flotte det er de! Jeg er også stadig på jagt ;-)

    -Trine

    SvarSlet
  3. Kristina: Ved det desværre ikke :(

    Anonym: hmm, kan faktisk ikke selv lige huske det? hehe. men næste gan jeg ligger noget derind fra, skal jeg nok skrive det :)

    Trine: HAHA me too ;)

    SvarSlet
  4. Vi har en pels-vest i butikken, der ser sådan ud, der hedder Tibetansk lam :-D Det kan være det hjælper din jagt på sådan en jakke.

    SvarSlet
  5. hej :) nogen der ved hvor sådan en pels som den på nederste billed kan købes??

    SvarSlet