torsdag den 30. december 2010

NEW IN

Jeg var i kolding storcenter i går for at finde en kjole til nytår, og fandt heldigvis en rigtig fin én! Jeg vil dog ikke vise den herinde inden i morgen, da den ikke kommer til sin ret på en bøjle :-) Men fin, det er den. Og jeg lover I nok skal få et billede af mit nytårs outfit. Jeg fik også købt et par andre ting i går, og det er dem på billederne. Er glad for jeg endelig har fundet mig en fake pels, og så kun til 200 kr. Maxi nederdelen fandt jeg på udsalg til en 50'er i H&M, og tasken og armbåndet er også fra H&M. Ringen er fra Gina Tricot, og hvis I ikke lige kan se det, så er det et dødningehoved :-) Men ville lige ønske godt nytår, ved ikke lige om jeg får tid til at blogge i morgen, ellers blogges vi ved i det nye år!
- Tanja

6 kommentarer:

  1. Super fede ting du har fået købt dig! Glæder mig til at se dit nytårs outfit :)
    I hvilken butik har du købt din pels? Den er cool!

    - Ida

    SvarSlet
  2. HAHA, I griner når jeg siger det.. men har købt den i Bilka til 200 kr. :D

    SvarSlet
  3. Det er faktisk lidt sjovt hehe, men den er da ret cool. Har set en der ligner den på en prik til 600 kr. i Bikbok, så det er da fedt, at man kan finde en billigere version :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også ofte i centeret i Kolding, og jeg tager også ofte et ekstra kig i Bilka, faktisk kan man være super heldig og så har man sparet en masse penge! Hvis man har tålmodighed ;-)

    Dog synes jeg at udsalget i H&M skuffede mig. Hva siger du?

    Men fine ting du har fundet!

    SvarSlet