onsdag den 26. januar 2011

H&M SOMMER


Bliver i så dejligt godt humør når jeg ser på alle disse sommeritems! De er lækre.. Byttede nogle brune støvler til de brune sandaler i starten af ugen, tror der er mange som kommer til at eje dem til sommer, men hva pokker ;-) Hvordan oplever i størrelsen? jeg har normalt en str 36, men købte en 37. Håber ikke de forandrer sig i størrelsen når jeg begynder at gå i dem. Er også ret vild med de blå sandaler og man kan heldigvis købe flere par når det nu er h&m ;-) det er så dejlig billigt! Ha en dejlig aften.
-Trine

7 kommentarer:

  1. Oh I love these things!!! The shoes look amazing and I definately need the sunglases:D

    Stop by some time:D

    xxx

    SvarSlet
  2. Ej, nogle skønne ting.. Er nu også selv ret imponeret af H&M's sko "samlang" i år... De er skønne :-)
    xoxo
    Ida/ http://redlipstick-idaolivia.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. åh hvor er de blå sandaler fantastiske!

    Jolleh.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Har de brune 'træsko' og de er Fab!!! :D

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  5. man kan næsten ikke vente mere ! ;-) jeg går også allerede og er klar på at købe ting til sommeren nu nu nu !

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer piger!:-)
    Jeg kan heller ikke vente mere snart og vil ha sommer nuuuu!!
    /Trine

    SvarSlet
  7. Jeg har også købt de brune sandaler, købte dem også i 38, i stedet for en 37 som jeg plejer at være. :-)
    Elsker jeres blog!xx

    SvarSlet