tirsdag den 11. januar 2011

INSPIRATION

Lidt inspirations/stemnings billeder. Jeg vil have sommer NU og gå rundt i cowboyshorts og med solbriller, og have min studenterhue ;-) De næste par måneder må meget gerne gå hurtigt!
I dag mødtes jeg med en veninde som jeg ikke har set længe på en café i Haderslev, og nu står den på lektier! Må prøve at blive bedre til at tage dagens. Synes bare mine outfits er det samme hele tiden.
Har brug for nyt tøj ;-) 
xx Tanja

Billederne er fra min inspirationsmappe, mange af dem er fra tumblr.com.

6 kommentarer:

  1. like the pictures!!

    **FRIDAY NIGHT BITCH FIGHT**

    SvarSlet
  2. Hey you ;-) fede billeder, man kommer helt til at savne sommeren!
    - Jeg sad lige inde på nelly.com, og kiggede på de Serpia sko du havde bestilt i en 37. De har fået både 38-39 derinde, så det er bare om at være hurtig!

    SvarSlet
  3. Årh, de billeder skriger bare af sommer og sol! Og rigtig cool billeder. :)

    SvarSlet
  4. Hey, jeg undrede mig over hvem den 3. pige på billederne i headeren er, er det ikke kun dig og trine der skriver indlæg? Eller har jeg bare misset hendes?

    Christina B.

    SvarSlet
  5. ok, this outfit is incredible ! love your blog ;-)

    this is mine
    http://wonderfashionista.blogspot.com/ hope u like it!

    SvarSlet
  6. Hvor køber man disse denim shorts? De er bare SÅ lækre!
    Gerne hjemmesider, men også butikker ;-) - hjælp!

    SvarSlet