søndag den 2. januar 2011

LINDA FARROW


Nu hvor jul og nytår er overstået, ser jeg frem til foråret og sommeren! Det må meget gerne gå lidt hurtigt ;-) Men har set disse Linda Farrow solbriller, og faldt for dem med det samme! Synes de er sååå flotte, og hvis det ikke var fordi de kostede 1800 kr., havde jeg købt dem NU! Hæhæ. Men synes det er lidt svært at se om bloggeren fra fashionsquad (øverste billede) har brillerne på fra nederste billede, eller om det er en anden model? Ved i hvert fald de begge er fra Linda Farrow. De står i hvert fald meget højt på min ønskeliste! 
- Tanja

3 kommentarer:

  1. jeg tror ikke det er de samme, det ligner ikke hendes har en "udskæring" over næsen...:)

    SvarSlet
  2. Den hun har på er også mere firkantet i det, men de er fine begge to... Ville satme også gerne eje sådan et par.

    SvarSlet
  3. ja kan jeg egentlig godt se nu I siger det ;-)

    SvarSlet