torsdag den 27. januar 2011

NEW IN


Tror jeg har fået samlet alle mine nye ting her :-) strømperne, halskæden, sandalerne og strikken er fra h&m. T-shirten er fra A quiestion of og er købt i dr adams her i Odense. Earcuffen er som tidligere skrevet fra Glitter. I næste uge kommer der nok også lidt nyt herind, jeg skal nemlig til Kbh. Det er ikke fordi jeg skal købe vildt meget derovre, men i hvertfald et par sorte højtaljede jeans. Og lur mig om der ikke kommer flere ting med hjem ;-) Ha en dejlig aften kære læsere.
/Trine

4 kommentarer:

  1. Nice stuff! - hvor har du fået fat i læderjakke fra? :-) går nemlig og søger en rigtig meget selv

    SvarSlet
  2. kender du muligvis andre steder eller hjemmesider man kan købe earcuff henne?

    SvarSlet
  3. Tak tanja :-) Jeg har købt den i h&m for 250 kr mener jeg, den var åndsvagt billig, hehe. Tror det er en basisvare de altid har. Men du skal nok til kolding eller en anden storby ;-)

    Anonym; ja gå ind på beadhouse.dk og søg "earcuff" eller bare "ear" så kommer der en masse :-)

    /Trine

    SvarSlet
  4. Uuuu lækre ting!!
    Rigtig god aften til dig oss!

    /C
    http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet