fredag den 18. februar 2011

DAGENS 180210

HAHA, ikke det bedste dagens ;-) meeen nu var det så længe siden, så ville ikke snyde jer selvom jeg lige lukker øjnene på det ene billede. Filmen i går, "Black Swan", var meget speciel! Den var god, og i hvert fald ikke som andre film. Den er en oplevelse at se, og også uhyggelig, hæhæ. Men min veninde og jeg tog i byen efter sammen med en anden veninde, og jeg var først hjemme i morges kl 5. Så dagen i dag har bare været afslappende, og i aften skal jeg også bare hygge med x-factor og popcorn! God weekend allesammen.
xx Tanja

Tee+bukser+halskæde: H&M. Sko: Vagabond. Ringe: Asos

3 kommentarer:

  1. Dear, you're sooooo cute! <3

    SvarSlet
  2. I really like the rings!

    Please check my blog out on: http://magicmemaiken.blogspot.com/ thanks! xoxo

    SvarSlet
  3. Wow du har fået langt hår!

    SvarSlet