torsdag den 24. februar 2011

GÅRSDAGENS

Fik lige hurtigt taget et dagens igår, det er ved at være lidt tid siden :-)
For en time siden kom jeg hjem fra snigpremiere på monki. Fik købt to fine ting derinde som jeg nok skal vise jer i morgen :-) kan afsløre at det er en sort kjole, surprise, og en rigtig fin mintgrøn bluse. Mødte også de andre søde blogpiger dernede :-)
- og forresten så var Cover også med til åbningen og de spurgte om de ikke måtte tage billeder af mig. Det måtte de jo gerne, selvom jeg følte mig lidt dum, haha. Nu bliver jeg nødt til at købe bladet i næste måned ;-)
Var der nogle af jer som var dernede? ;-) mødte i hvertfald en sød læser som kom hen og sagde hej, det er altid hyggeligt, bliv endelig ved med det! Ha en dejlig aften
/Trine

6 kommentarer:

  1. Monki er SÅ fed, og jeg prale med, at være den første, som kom ind i butikken. Det var hyggeligt lige, at hilse på dig. Du er så utrolig køn!
    sabine
    sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, mange tak sabine!! synes det var rigtig hyggeligt du kom hen og sagde hej! Og sejt du var den første, jeg var en af de sidste, hehe, mine tær var stivfrosne, men det var jo værd at vente på! :-)

    SvarSlet
  3. Super fint outfit! Elsker din strik :-)
    xx

    SvarSlet
  4. Jeg har skrevet lige kort i mit indlæg om dig, Trine. Håber det er i orden ?
    sabine

    SvarSlet
  5. Jeg har linket til dig i min blog (:
    Fed blog oven i købet, er fast læser.

    //Johanna
    johannadalland.blogspot.com
    http://johannadalland.blogspot.com/2011/02/yndlingsbloggere.html

    SvarSlet
  6. NRL; tak, den er også super dejlig :-)

    Sabine; selvfølgelig, altid! især når det er sådan nogle søde ord ;-)

    Johanna; mange tak! kigger lige forbi :-)

    SvarSlet