tirsdag den 1. februar 2011

INSPIRED BY MEDINA

Jeg ELSKER medina! Hendes musik, hendes stil og ikke mindst hendes tattoos! Jeg er specielt vild med hendes Love-tattoo og har for lang tid siden, faktisk inden jeg kendte til hendes lovetattoo, besluttet at jeg ville have skrevet "Love" et sted på kroppen. Først skulle det være på armen, så på fingeren og så på mine ribben. Men fordi jeg virkelig er HELT vild med lovetatoveringen på hånden har jeg besluttet at det er der den skal sidde. Jeg vil dog nøjes med at være meget inspireret af hende og ikke kopiere helt. Min tattoo skal skrives med et hjerte i stedet for O'et. Glæder mig helt til at få den nu, har gået med planer i meget længe efterhånden :-) Hvad synes i om hendes tattos? og generelt om Medina? jeg elskede forresten hendes outfit til danmark indsamlingen og synes det er helt hen i hegnet at hun har fået så meget kritik. Vi lever sgu i et alt for blufærdigt samfund efter min mening! Hvorfor gemme så flotte bryster væk? :D
-Trine

3 kommentarer:

  1. Normalt er je slet slet ikke til tattoveringer - men hun gør dem bare så seje at se på! :D Jeg elsker de små og betydningsfulde ord - og jeg synes at det ser knald godt ud. Du må endelig poste et billed, når du engang selv får den :D Medina er et af danmarks vildeste stil ikoner! :D

    SvarSlet
  2. Ja præcis! Hun er bare så sej! og skal nok love at vise et billede af den når jeg har fået den. Det bliver i næste måned :-)

    SvarSlet
  3. Synes også at pressen fokuserer lige lovlig meget på de bryster. Hun kunne bære det, og det var pisse fedt! Hendes tatoveringer er rigtig smukke, og er vild med din idé med hjertet. Har det selv skrevet på indersiden af min overarm :-)

    SvarSlet