torsdag den 17. februar 2011

NEW IN






Så fik jeg endelig taget billeder af alle mine nye køb :-) Synes der er rigtig mange gode basic ting som jeg bare manglede. En masse bluser, og de perfekte højtaljede bukser. I aften skal jeg ses med en veninde, og vi skal i biografen og se "Black Swan". Har kun hørt godt om den, så glæder mig rigtig meget! Måske vi tager et smut ned i byen og kigger bagefter. Nu må jeg videre og gøre mig klar!
Ps. Så har Trine ikke haft mulighed for at blogge hele ugen da nettet i sommerhuset ikke virker :-)
xx Tanja

1: Maxikjole fra Monki
2: Maxikjole fra Weekday
3: Lang, basic tee fra Monki
4: Transparent tee fra Weekday
5: Kjole fra Weekday
6: Maxikjole (jeg selv har klippet i) fra Weekday
7: Crop tee fra Monki
8+9: Halskæder fra H&M
10: Basic tee fra H&M
11: Højtlajede jeans fra Five units
12+13: Smykker fra Asos 

3 kommentarer:

  1. hvad er jeansenes navn? altså hvilken model er de?:-)
    de ser virkelig fede ud!

    SvarSlet
  2. modellen hedder Scarlet. de er fantastiske at have på :-)

    SvarSlet
  3. dør over kjolen, øverst til højre!! er blevet fast læser, hey

    claudioothel.blogspot.com

    SvarSlet