fredag den 11. februar 2011

STYLEIN SPRING 2011

Så er jeg tilbage igen! SRP er afleveret i dag, og hvilken lettelse :-D Så er det bare den lange ventetid til man får karakteren, puuh.. Men nu er det jo vinterferie, og afleveringen af SRP skal fejres med en bytur i Århus i aften sammen med to veninder fra klassen. Det bliver så godt!
Synes forårskollektionen fra Stylein er super fed. Den er fin og afslappet på samme tid. Nu vil jeg tage en velfortjent lur inden jeg skal på arbejde. Har forresten fået en del nyt, og skal også shoppe lidt i Århus i morgen, og det skal I nok få at se ;-) Rigtig god ferie allesammen!
xx Tanja

3 kommentarer:

  1. Uh, glæder jeg mit til at se :)
    God bytur..

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting. Alle dele måtte gerne hænge i mit klædeskab :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet