fredag den 18. februar 2011

THATS WHY!







SORRY!! Jeg har været i sommerhus hele ugen og har derfor ikke kunnet blogge. Havde internet med, men det var vist for langt ude på landet til at forbindelsen kunne klare det. Prøvede mange gange, men det tog en krig, så jeg opgav. Nu er jeg tilbage igen. Mangler stadig at vise jer mine køb fra københavn, men de kommer så snart jeg er hjemme i Odense på søndag. Som i nok kan se har jeg levet virkelig usundt hele ferien så fra på mandag står den igen på sund kost, det er umuuuligt at være på en sundhedskur når jeg er hjemme har jeg fundet ud af! Er fanget imens jeg snakker på det nederste billede, hehe, men ringen jeg har på er ny, den er fra Bik Bok. Har også mine nye vagabondstøvler på, de er sååå lækre. Ha en dejlig weekend!
/Trine

3 kommentarer:

  1. Jeg har præcis samme problem med at leve sundt, når jeg er hjemme hos familien. Min rygrad er ikke-eksisterende - og jeg får altid så dårlig samvittighed bagefter. Meeeeeeeeeeeeen det er jo hyggeligt ;-)

    SvarSlet
  2. Skøn blog!
    - Caroline.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Anonym; Ja haha det er jo helt forfærdeligt! Har også rygrad som en regnorm når det kommer til den slags. Men som du siger er det også SÅ hyggeligt. Så må man jo tage en løbetur eller to ;-)

    Tusind tak caroline!

    SvarSlet