torsdag den 31. marts 2011

3 FRA FASHIONOLOGY



Craver disse smykker ret meget! Har korsøreringene i forvejen, men de er begyndt at blive en lille smule røde i kanten og har været SÅ glad for dem så er nødt til at eje dem igen. De andre øreringe er også så fine, synes i ikke? desværre har jeg bare hørt lidt dårligt om fashionology, men tror jeg vil forsøge alligevel :)
Jeg har besøg af Line, hun er på en lille ferie og vi hygger rigtig meget. I aften skal vi i byen med nogle af mine veninder her fra Odense. Ha en dejlig aften! Besøg fashionology HER
/Trine

10 kommentarer:

  1. hvad koster korsøreringene? :-)
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den nederste ørering - den er enormt fed. Jeg elsker det rå ved den..

    xx

    P.s. er simpelthen også bare vild med jeres blog :-)

    SvarSlet
  3. Hej piger

    Virkelig fed blog i har! Jeg har meldt mig som fast læser, håber på at i også har lyst til at kigge forbi min blog. :)

    Vh. Cæcilie Sofie
    www.somethingsalt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super, super blog.
    Hvilke dårlige ting har du hørt, Trine?

    SvarSlet
  5. Caroline: De koster ca 160 kr :)

    Amanda: Ja den er SÅ fed, blir vist også nødt til at eje den og mange tak, det er vi glade for!

    Cæcilie: Tusind tak, det betyder meget for os, vi kigger selvfølgelig forbi hos dig også!

    Anonym; Maaange tak, det blir vi aldrig træt af at høre! Tanja har købt derinde engang og der fik hun et forkert smykke og der gik noget tid før hun så fik det rigtige, hvis hun overhovedet fik det? Har du handlet derinde?

    /Trine

    SvarSlet
  6. Mega fed blog ! Følger helt klart! Håbe i kunne tænke jer, at følge mig tilbage:)

    edgyfeather.blogspot.com

    xx hugs

    SvarSlet
  7. Nej jeg har ikke handlet der endnu, men der er mange flotte ting.
    Jeg var nemlig også i tvivl om hvor professionelt det var mht. handel.
    Men ved ikke om jeg alligevel tager chancen :-)
    Ved du om det er nikkel-fri øreringe?

    SvarSlet
  8. Jeg savner jer og jeres bloggeri Trine og Tanja!
    Håber snart der kommer nogle flere indlæg. (-;

    SvarSlet
  9. Jeg har handlet hos Fashionology og jeg synes bestemt hun er professionel.. :) Måske der bare er sket en fejl - det sker jo..
    Sys ihvertfald du skal tage chancen, for smykkerne er så fine:)

    // Sofie - http://misssoffy.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Virkelig fed blog! Elsker korsøreringene!

    ninabrask.blogspot.com

    SvarSlet