onsdag den 23. marts 2011

DAGENS 230311

Haha, hvor ser jeg egentlig ond og sur ud på billederne :-D Meeen det var alt for koldt til at tage dem om, så nu nøjes I lige med de her - jeg er altså ikke ond og sur, hæhæ. I dag har jeg bare været i skole, og hænger på en psykologi synopsis til i morgen, baaah.. Så det er nok det resten af aftenen skal gå med. Har rigtig mange cravings for tiden, da alle forårsvarer er begyndt at komme, og har en meget stor lyst til at bruge penge! Meeen det går desværre ikke, da det er sidst på måneden. Men næste måned har jeg fødselsdag, så der kunne jeg jo ønske mig nogle af alle de cravings jeg har ;-) Hvad med jer - har I ligeså meget lyst til at købe alle de lækre forårsvarer som mig??
xx Tanja

Top: MTWTFSS. Jeans: Five units. Sko: Vagabond. Smykker: H&M, glitter, asos

2 kommentarer:

  1. JA, jeg har lyst til at købe alle de flotte forårsvarer, hele tiden. Glæder mig helt til at rende rundt i hvidt og pastelfarvet tøj, i mens solen skinner på himlen!


    / Emma
    Fierce-et-chic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt outfit ! Jeg kan godt lide, at det er råt !

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

    SvarSlet