fredag den 11. marts 2011

MÅNEDENS KUP!


Købte blandt andet disse to ting da jeg var i Århus. Virkelig to gode og billige køb. Blazeren kostede 30 kr og rullekraven 80 kr. Kjolen kommer jeg nok til at bruge meget nu her og blazeren til forår og sommer. Udover disse to ting købte jeg et par højtaljede jeans, hvilket jeg virkelig manglede, og en gennemsigtig tee fra weekday. Det er den som Tanja har på på sit seneste dagens, den er så fin! mener også kun den kostede 30 kr. I aften kommer Tanja og min barndomsveninde Marikka, de skal være her indtil søndag, juhuuuu! Ha en dejlig weekend allesammen!
/Trine

4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de lækre....
    Jeres blog er så skøn! ;-)

    xoxo
    Amalie
    mon-modele.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er rullekraven flot! Og til 80 kr?.... Lækkert!
    God weekend piger :-)
    / fierce-et-chic.blogspot.com

    SvarSlet
  3. er Marikka ikke model? :D

    SvarSlet
  4. Amalie og Emma; Mange tak piger! synes også det var noget af et kup jeg gjorde mig der ;)

    Anonym; jo det er hun!

    SvarSlet