onsdag den 2. marts 2011

MIT OUTFIT I FREDAGS!

Glemte jeg helt at vise jer :) beklager jeg ikke er så voldsomt aktiv herinde lige pt, skal så meget hele tiden, men snart bliver der mere tid til det igen. Det er godt vi er to som blogger ;) Glæder mig til weekenden, skal se en rigtig god veninde fra Århus jeg ikke har set i længe og så skal jeg hjem til sønderjylland og fejre min mor som har fødselsdag. Skal i lave noget spændende :-) ? Ha en dejlig aften.
/Trine

Bukser; Acne Needle  Bluse; weekday  Sko; vagabond  smykker; h&m og fashionology, bik bok

8 kommentarer:

  1. Loooove your top:D It looks amazing!!:D

    xxx

    SvarSlet
  2. Hej Trine

    Din top er virkelig fin!!

    Har I lyst til at udveklse links til vores respektive blog rolls? :)

    Mvh

    Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hold da op en lækker bluse! Er den fra monki?

    xoxo Amalie, den trofaste læser! ;-)
    mon-modele.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Love your outfit that top is gorgeous xoxo

    SvarSlet
  5. Lækkert outfit - like always <3

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej piger.. Mange tak for jeres søde kommentarer.


    Mia; Det lyder som en god ide, vil vi da rigtig gerne :-)

    Amalie; Den bluse jeg har på var oprindeligt en kjole fra weekday som jeg købte under udsalg til 60 kr. Det var faktisk en kjole, men så klippede jeg den kort :) hvis det er, kan du måske finde den på trendsales! Held og lykke med det.

    /Trine

    SvarSlet
  7. haha så fik vi da lige sat på plads at det var en kjole ;)

    SvarSlet
  8. Dejligt - jeg har sat jeres link på min blog roll.

    Min url er :

    http://fashionfairytales.blogspot.com/

    God weekend :)

    SvarSlet