mandag den 7. marts 2011

MONKI SPRING/SUMMER FAVOURITE STYLES

Photobucket

Her er lige et udpluk af mine yndlingsstyles fra Monki's forårs- og sommerkollektion. Elsker de lette toppe, som heller ikke er dyre :-) Noget jeg gerne vil anskaffe mig, er den hvide blazer og skoene nederst til venstre. Synes de er super fede, og det er de perfekte sommersandaler efter min mening! De koster også kun 350 kr., så det er jo slet ikke galt. Solbrillerne og den brune clutch er også nogle musthaves.
Jeg vil meget gerne snart tage nogle dagens igen, men føler mig ret uinspireret for tiden. Føler jeg går i det samme konstant, og glæder mig bare til forår :-) Men håber snart på at kunne tage nogle dagens-billeder igen. Vi "blogges"!
xx Tanja

Se flere styles + priser på http://www.monki.com/  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar