fredag den 25. marts 2011

NEW IN






Har slet ikke fået vist jer mine nye køb. Skjorten er fra en genbrugsbutik her i odense og har den flotteste farve, der nok ikke helt kommer til udtryk på billedet, den er flaskegrøn i hvertfald :) Fjerøreringene, frynsetoppen og solbrillerne er fra h&m og armbånd og sølvøreringene er fra Glitter. Håber, at i alle får en dejlig weekend. For mit vedkommende står den på en del arbejde, men også årsfest på sygeplejeskolen i aften og en indflytterfest i morgen aften, men jeg hopper på vandvognen begge dage :) Tror jeg min lever er meget glad for, hæhæ. Rigtig god weekend!
/Trine

2 kommentarer:

  1. Eeeeelsker 'blonde-hippie' toppen <3

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja den er også super fin ;) og ret hippie, men hva fa'en, hehe.
    /Trine

    SvarSlet