tirsdag den 8. marts 2011

REBEKKA REBEKKA SMYKKER

Jeg er som sagt i Århus for at besøge min veninde Line. Igår var vi i byen for at shoppe lidt og faldt over disse flotte, flotte smykker i Samsøe. Det var kærlighed ved første blik og jeg var SÅ tæt på at købe den ørering der er vist på billede 2 i sort. Da jeg ikke rigtig kunne bestemme mig fordi jeg bare vil eje dem alle, endte jeg med at gå hjem og tænke over det. Da jeg så kom hjem tjekkede jeg lige min konto og kunne se at jeg ikke kan bruge penge på andet end mad resten af denne måned, har nemlig allerede shoppet en del ting, så nu må jeg vente. DAMN IT!! Næste måned bliver jeg nødt til at eje 1 eller flere af disse smykker. De havde også nogle som ikke er vist her. Er de ikke ualmindeligt flotte?
/Trine

1 kommentar:

  1. Hej, tænkte på hvor henne man kan købe de øreringe som er på billede 2, der er i både guld sølv og sort. Ved du om man kan bestille dem over nettet? :-)

    SvarSlet