torsdag den 17. marts 2011

WHITEWHITEWHITE


Jeg elsker et kun hvidt outfit for tiden, og vil helt sikkert anskaffe mig en del flere hvide ting, så jeg kan worke et outfit som Lisa eller Hanneli på billederne. Jeg er sikker på jeg kommer til at bruge min orange læbestift til foråret og sommer, som på det øverste billede af Lisa. Synes det er en super flot kombination med det hvide og orange. Og så er mørkt hår bare så flot til hvidt tøj!
Jeg undskylder den virkelig dårlige blogging, men har bare haft så travlt. Har terminsprøver for tiden, og har både i dag og i går været sammen med veninder hele dagen :-) dejligt! Nu vil jeg slappe af resten af aftenen, og i morgen står den på byen i Odense med 2 skønne piger fra klassen. God lille-fredag!
xx Tanja

Øverste billede:  http://lisaplace.devote.se/
Nederste billede: http://www.hanneli.com/

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt :-)
    Jeg er også bare super vild med hvidt på hvidt trenden, og jeg skal helt klart selv ud og anskaffe mig noget hvidt. God weekend :-)

    xx

    SvarSlet
  2. OMG hun er smuk på det øverste billede :D

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  3. spørger lige om et helt andet .. men er det lang tid siden, at du har købt din transparente skjorte fra vila?

    fin blog btw :)

    SvarSlet
  4. Sofie: Ja præcis, det er altså en lækker trend :)

    Caroline Mathilde: Ja hun er nemlig!!

    Katrin: hehe, ja det er det faktisk. tror snart det er 1½ år siden, så tror desværre ikke de har dem mere - og tusind tak! :)

    SvarSlet