mandag den 25. april 2011

H&M BUKSEDRAGT

I torsdags var jeg til påskefrokost med nogle dejlige mennesker og havde dette sæt på. Min nye buksedragt fra h&m og en genbrugsblazer fra sidste sommer. Halskæden er fra et mærke der hedder dukali og er også ny! Har seriøst levet i den her buksedragt siden jeg købte den og må eje mange flere. Igår var jeg sammen med de andre bloggere fra Odense og i kan se lidt billeder her hos Miss Jeanett Vi havde det rigtig hyggeligt. Slappede af og snakkede i hendes have, bestilte indisk mad og drak boblevand ;)
/Trine

3 kommentarer:

  1. Rigtig fint til dig :-) Du ser super godt ud :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan virkelig godt lide måden, hvorpå du har stylet buksedragten :)

    Jeg er i øvrigt vild med halskæden !

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

    SvarSlet