mandag den 25. april 2011

HELLO AGAIN


Hej allesammen :-) så er jeg tilbage igen fra en fantastisk påske! Det har virkelig været en vild og sjov påskeferie med fester, grillaftener og en tur til Århus og bare det gode vejr. Så det er virkelig træls den er slut nu.. Håber I også har nydt jeres påske og det gode vejr!
Jeg er vild med hvidt tøj for tiden, og det næste jeg kunne tænke mig at købe er et par hvide bukser. Har bare en følelse af, at ens lår kommer til at se store ud :D haha.. Er jeg den eneste der har den følelse? Men jeg tror nu jeg vil prøve det alligevel. Elsker den måde Sara Olsson har stylet de hvide bukser på billedet foroven! Bukserne er fra H&M og koster kun 179 kr. Nu vil jeg nyde den sidste aften, inden skolen starter i morgen.
/Tanja

Billede lånt af: www.barasaraolsson.blogg.se

3 kommentarer:

  1. Hej, jeg vil bare sige jeg synes i har en helt fantastisk blog, og har derfor lavet et indlæg om jeres blog på min blog, håber det er okay :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød Sisse Lykke!! Rigtig fint og sødt indlæg :-) Vi er begge rigtig glade for, at du kan lide vores blog.

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at det er super flot, når man har en hvid blazer på til hvide bukser (eller shots!). Især her til sommer, når man er blevet lidt brun !

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

    SvarSlet