lørdag den 16. april 2011

NEW IN

Hold da op, det var da lidt af en billedstorm ;-) Men har faktisk fået så meget nyt på det sidste, og har slet ikke haft tid til at vise jer noget af det! Så her er alle de nye ting jeg har købt mig. Prøv at lægge mærke til, at jeg faktisk ikke kun har købt sorte ting, der er både røde og gule ting imellem, og en orange neglelak ;-) Er lidt stolt af mig selv, at jeg er begyndt at gå lidt mere i farver.
Har lånt min onkels spejlreflekskamera, og hold da op en forskel! Det er jo sååå meget bedre end mit digitalkamera, så jeg må ha' anskaffet mig sådan et :-) Skriv endelig hvis I vil vide hvor de forskellige ting er fra. Nu vil jeg gøre mig klar, skal til fødselsdag i aften!
xx Tanja

11 kommentarer:

  1. Nøj, nogle skønne køb :-)
    Der var da flere af disse ting, jeg godt kunne finde på at kigge nærmere på!

    xx

    SvarSlet
  2. Hvor er den sorte sweater og earcufen fra? :-) xx

    SvarSlet
  3. Kunne også godt tænke mig at vide hvor den earcuf er fra :)

    SvarSlet
  4. Er det lang tid siden du har købt den hvide blazer? for det er lige sådan jeg står og mangler! :)

    SvarSlet
  5. hvor er den røde sweater fra? :)

    SvarSlet
  6. I bought the red H&M-pullover and I love it. It's always with me.

    http://31-85.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. DÅRLIG STIL at der aldrig mere bliver svaret på kommentarene :((((

    SvarSlet
  8. Rigtig fine ting! :) Hvor er den hvide blazer fra?

    SvarSlet
  9. MANGE GANGE UNDSKYLD!! Var ellers sikker på jeg havde fået svaret jer :(

    Den sorte sweater og den røde sweater er fra H&M.
    Earcuff'en er fra Trendsales.
    Den hvide blazer fra H&M har jeg købt for et par uger siden, så den er måske stadig at finde.
    Håber det var svar nok til jer :)

    SvarSlet
  10. Hvor meget gav du for blazeren? :-)
    ////
    Anne Louise - matinxmidixsoir.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Sikke en fin earcuff :) Er de der shorts fra h&m ikke ret gennemsigtige? Jeg prøvede dem nemlig forleden dag, men lod dem hænge, fordi jeg følte, at de var lidt for gennemsigtige for min smag !

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet