onsdag den 4. maj 2011

MY GALLA

 Da vi ankom til den røde løber
 Så skulle der tages billeder på den røde løber
 Mig og min gallapartner Johannes
 Kathrine og jeg
 Ditte og jeg
.. og der skulle danses lancier og engelsk vals :-D

Galla var det fedeste!!!! Det var sådan en god og sjov aften, som jeg sent vil glemme. Her ser I lige nogle billeder fra da vi ankom og da vi skulle danse. Ville ønske vi skulle holde én mere gallafest, hæhæ..
Kjolen har jeg fået syet af en syerske i Sommersted, et stykke udenfor Haderslev. Pungen er en fødselsdagsgave og er fra American Apparel. Øreringene er de smukke Zarah Voigt, som jeg har lånt af en veninde. Hvis I har andre spørgsmål mht. galla, kan I bare spørge løs :-)
/Tanja 

6 kommentarer:

  1. Eeeej, hvor er kjolen bare flot.
    Elsker de flettede "stropper" og dens farve er rigtig flot. Og ja, håret er også super flot. -Nu bliver det måske lidt for meget:-)))) Hæh..
    xoxo Ida

    SvarSlet
  2. Hold da fast. Der er vidst en lille copycat gem i dig, tanja.. Du er jo en tro kopi af min veninde fra hendes galla sidste år - kjole, øreringe, hår und alles (hun var sjovt nok fra katedralskolen)

    SvarSlet
  3. til anonym: nu er det jo heller ikke, det mest anderledes tøj. jeg tror, der er mange, der har sådan noget på.
    det er nu flot til dig tanja.

    SvarSlet
  4. Hvor er den kjole fantastisk smuk!! Elsker stropperne, hvordan den sidder foran og farven - ja bare det hele! Og rigtig flot taske også!!


    XX Trine
    http://storyofacloset.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. You look stunning!

    http://madlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej, hvor i Sommersted er kjolen syet?

    SvarSlet