lørdag den 28. maj 2011

OVERSIZED CLUTCH

Jeg fik den her clutch fra American Apparel af nogle veninder til min fødselsdag. Den er super fed og har den perfekte størrelse! Brugte den også til galla, hvor I kan se hvordan den er i størrelsen. Men jeg har faktisk tænkt på at kunne lave disse store clutchs selv, tror ikke det er så svært. Det er vel bare noget skind, en lynlås og en symaskine man skal bruge. Jeg tror i hvert fald jeg vil prøve mig frem, evt. i nogle af sæsonens stærke farver. Tror en orange, rød eller grøn kunne være rigtig nice! Er der nogle af jer der har prøvet at lave sådan en selv?
I aften kommer Trine, og vi skal hygge med film og lækker frugt :-) Har forresten fået et arbejde til det næste halve år, så jeg kan få sparet op til USA-turen. SÅ lækkert!! God lørdag aften allesammen.
/Tanja

2 kommentarer:

  1. Hér er en fantastisk guide: http://www.stylescrapbook.com/2011/03/diy-yellow-clutch.html#more

    Håber den kan bruges! :-)

    Juliane.
    -julianewe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Se lige den her DIY: http://passionsforfashion.dk/2011/05/diy-guide/

    Måske er det næste projekt?

    SvarSlet