mandag den 6. juni 2011

DAGENS 060611

I dag har jeg bare brugt dagen på at læse til eksamen. Skal op at trække i morgen i tysk, og så til eksamen onsdag. Meget dejligt der er 24 timers forberedelse :-) Undskylder for den manglende blogging i weekenden, men har arbejdet torsdag, fredag og lørdag og ellers brugte jeg tiden ude i det fantastiske vejr! Håber, håber, håber på ligeså godt vejr til studenterugen. Det ville være så lækkert! Nu vil jeg læse det sidste tysk.. God mandag aften!
/Tanja

Tee: H&M. Shorts: Gina Tricot. Sko: Vagabond. Solbriller: Gina Tricot

7 kommentarer:

  1. You look awesome doll love your shorts xoox

    SvarSlet
  2. Virkelig lækkert outfit!
    Håber der kommer nogle flere meget snart, for du klær dig virkeligt fedt, og måske nogle detaljebilleder!

    SvarSlet
  3. Det er nogle ret fede shorts :-)

    SvarSlet
  4. Du ser altid sur ud. Det er ret ærgerligt for det er nogle rigtigt fine outfits du har på, og et smil ville gøre en verden til forskel.

    SvarSlet
  5. Great outfit! Love the boots!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Okay, nu siger jeg det igen fordi det simpelthen irriterer mig så meget! HVORFOR HAR I EN BLOG NÅR I ALDRIG NOGENSINDE OPDATERER DEN ELLER SVARER PÅ INDLÆG FOR DEN SAGS SKYLD?
    Det er virkelig træls for os, som på trods af alt stadigvæk følger med i den her blog?

    Mvh en meget frustreret "læser"

    SvarSlet
  7. Hvad er det for en ørering du har på? Den ser lidt spændende ud:) Rigtig fint outfit.

    -Merete
    http://asinstyle.blogspot.com/

    SvarSlet