onsdag den 15. juni 2011

DAGENS 150611

Det meste af min tid går med at læse til eksamen.. Skal til min 2. eksamen nu på fredag, og det er mit hadefag - Virksomhedsøkonomi!! Jeg er glad bare jeg består :-( Er rigtig nervøs, og ville ønske jeg bare havde fået huen på ved min 1. eksamen, som i øvrigt gik rigtig godt! Men jeg er da begyndt at kunne se en ende på det hele, og glæder mig bare til studentertiden :-)
Har fået købt mig nogle nye fine ting, bl. a. ringen på sidste billede og en gul neglelak. Smider nogle billeder af mine nye køb op på bloggen i morgen. God aften kære læsere, og nyd det gode vejr!
/Tanja

Blazer: H&M. Top: Monki. Shorts: Gina Tricot. Sko: Vagabond. Smykker: Glitter

4 kommentarer:

  1. Hihi det er sjovt at se hvor sindssyg langt hår du har fået, når man nu har fulgt med i et godt stykke tid.
    Lækkert outfit - især blazeren! ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig meget held og lykke med eksamen! Huen skal nok være det hele værd :D

    SvarSlet
  3. Puha, jeg var så heldig at slippe for VØ, da jeg blev student sidste år ;) good luck!

    XX Trine
    http://storyofacloset.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. LOVE the boots
    and cute jumper
    now following :)
    maybe you can follow back?

    www.bobbieaustinscloset.blogspot.com

    SvarSlet