mandag den 13. juni 2011

ET KIG TILBAGE!


















Jeg synes det er svært selv at tage billeder, de bliver aldrig særlig gode, så i stedet for et dagens får i et blik tilbage på nogle tidligere outfits. Nogle ældre end andre. Jeg ved at der er nogle stykker, sikkert mange, som undrer sig over og er lidt træt af, at vi sjældent opdaterer. Engang var bloggen meget aktiv, men de sidste mange måneder er her blevet mere og mere stille. Jeg overvejer pt om jeg vil bloggen mere. Har faktisk ikke engang snakket med Tanja om det, men jeg er en type som godt kan li at gøre mine ting helhjertet, hvilket ikke er tilfældet mht bloggen. Jeg håber det vender for mig så jeg snart får lysten tilbage, men hvis ikke det sker, tager jeg nok en pause væk fra bloguniverset. Hmm, men jeg giver det lige lidt tid endnu.
/Trine

7 kommentarer:

  1. Jeg forstår bare ikke hvorfor i aldrig svarer på nogle af de beskeder folk sender i kommentar feltet? I svarer kun på positive kommentarer og aldrig de negative..
    I skal tænke på at grunden til at folke brokker sig er fordi de gerne vil læse jeres blog og er trætte af at i aldrig svarer eller opdaterer.

    SvarSlet
  2. Fine outfit :-) Træls med de der kommentarer :-s Håber at det snart virker for jer :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tror at alle oplever en down periode mht. at blogge. Men man skal gøre hvad man føler er bedst.

    Fine outfits. ;)

    SvarSlet
  4. Forstår heller ikke hvorfor I aldrig svarer på andet end de super positive kommentater - hvad med resten af jeres læsere? De er måske ligegyldige? I virker altid så fjerne, Tanja smiler 1 ud af en million gange, og Trine er ret så snobbet (desværre også in real life).

    Bloggen er ingenting værd længere.

    - Maria.

    SvarSlet
  5. Har du nogensinde fået af vide at du ligner Katy perry? for det syntes jeg lidt at du gør :D

    SvarSlet
  6. Hej Tanja & Trine :)
    MEGA fed stil i har.
    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i har købt den grå leopard skjorte og de vinrøde bukser og den orange skjorte, det er helt vildt fedt!! Så vil i ikke nok svare tilbage..
    Fra Maria J.

    SvarSlet