mandag den 13. juni 2011

PROBLEMER

Hej allesammen :-)
Jeg har haft rigtig travlt den sidste uge, da jeg har været til eksamen og skal læse til de sidste to inden jeg bliver student, som er om en uge.. Jeg vil stadig gerne blogge, men skal bare finde tid til det! Og skolen, er for mig, vigtigere end bloggen.
Mht. kommentarer, har jeg, ved ikke om Trine har de samme problemer, haft lidt problemer med at svare på kommentarer! Det er ikke fordi jeg ikke vil, har prøvet, men kan af en eller anden grund ikke svare på jeres kommentarer.. Er der nogle af jer der har de samme problemer?

Ville bare lige komme med en lille update, og vil se om jeg de næste par dage kan få tid til at lave et indlæg :-)
/Tanja

1 kommentar:

  1. Ih altså, jeg har det samme problem på min blog :( Super ærgeligt, når man så gerne vil svare. Men rart at høre, at det i det mindste ikke er min computer, der driller ;-)

    God aften! Tine/madmusikmode.blogspot.com

    SvarSlet