lørdag den 25. juni 2011

SKAL JEG?




Har i en lang periode gået med tanker om, at farve mit hår lyst. Ved ikke om jeg tør, men nærmer mig mere og mere en beslutning der hedder, at jeg gør det :) tænker at der ikke kan ske noget ved at prøve det og som start vil jeg nok vælge en af disse hårfarver. Kan rigtig godt li Laurens, men de minder jo alle om hinanden. Hvad har i af holdninger til det? :) forresten kan vi stadig ikke udgive kommentarer, er der andre som har haft samme problem? er ved at gå ud af mit gode skind, men aner ikke hvordan man får det i orden igen? Så det er IKKE fordi jeg ikke vil svare, har prøvet og prøvet.
/Trine 

4 kommentarer:

  1. Alle er jo ved at blive lyshårede for tiden, nu ved jeg ikke om dit hår er farvet mørkt, men er det det, skal du være forberedt på det måske ikke er så let igen.

    Jeg fik samme ide og mit skal nu vokse ud. - havde jeg vidst det var jeg ikke begyndt )

    SvarSlet
  2. kunne være fedt hvis dit hår fik mere liv. fx etager :)

    SvarSlet
  3. For det første... Alt skal jo prøves en gang?
    MEN når det så er sagt er dit mørke hår VILDT flot til dig!!!

    SvarSlet